Opinia wśród konsumentów to podstawowa rzecz, na którą zdarza się Usługodawcom nie zwracać uwagi. Aby Twoje usługi były wydajne, polecane i przede wszystkim pożądane ważne jest aby dokładnie wysłuchać co mówią o Nas nasi klienci oraz potencjalni klienci. Jak to zrobić? Przeczytaj artykuł i skorzystaj!

Ile razy zdarzyło Ci się sprawdzić firmę w Internecie, zanim skorzystałeś/aś z jej usług? Ile razy zdarzyło Ci się pytać znajomych jaką firmę polecają?

To samo dzieje się z Twoją firmą! Uważasz, że klienci nie interesują się jaki jest Twój biznes? Wyobraź sobie, że ponad 70 % konsumentów zanim skorzysta z usługi sprawdza najpierw opinie w Internecie. Również Twoją firmę. Czy pilnujesz swoich komentarzy? Czy założyłeś monitoring w Internecie na nazwę swojej firmy? Czy rozmawiasz ze swoimi klientami szczerze?

Jeżeli nie wiesz o czym mówię, bądź nie zastanawiałeś/aś się czy jest Ci to potrzebne to przeczytaj artykuł. Oprócz podpowiedzi jak sobie radzić z opiniami, przedstawimy Ci nasze narzędzia, które warto wykorzystać.

Metody, o których napisałam wyżej to standardowe narzędzia, które powinny pojawić się w Twojej firmie. W momencie kiedy znasz opinie na temat swojej firmy możesz:

  • Poprawić bądź utrzymać na danym poziomie jakość swoich usług
  • Dowiedzieć się, co w Twoich usługach jest najbardziej potrzebne klientom
  • Dowiedzieć się, czy ludzie, których zatrudniasz, są dla klientów mili i profesjonalni
  • Utrzymując pozytywną relację ze swoimi klientami możesz śmiało rozszerzać swoje usługi

MC Solution preferuje bezpośredni kontakt z klientami obecnymi i potencjalnymi. Na podstawie ankiety, którą redagujemy i realizujemy jesteś w stanie dowiedzieć się od każdej jednostki co uważa na temat Twojej firmy. Jakie usługi są jej potrzebne oraz czy pozytywnie ocenia produkty i usługi które świadczysz.. Dzięki temu podjęcie biznesowych decyzji jest łatwiejsze bo nie bawisz się w "ciuciubabkę" tylko precyzyjnie celujesz w potrzeby swoich klientów.

Dla kogo dedykowane jest badanie opinii? Dla każdej firmy! Dlaczego? Podam Ci kilka przykładów:

  • Salon kosmetyczny: masz możliwość obdzwonienia swoich klientek i zbadania, czy usługi, które dla nich wykonujesz są na takim poziomie, na jakim one tego wymagają. Masz też możliwosć przeprowadzić ankiety wśród klientek, które z niewiadomych przyczyn, zaniechały wizyty w Twoim salonie. Być może jest to wina Twojego pracownika bądź produktu, którego używasz. Po co gdybać?
  • Restauracja: Odnotowujesz niższe dochody? Zdarza Ci się wydać mniej obiadów niż w zeszłym sezonie? Po co się zastanawiać! Zamów bazę na swoje miasto i zapytaj ludzi, dlaczego nie korzystają z Twojej kuchni. Nie musisz próbować dostać się do programu Magdy Gessler ;-) wystarczy, że dowiesz się, jakie potrzeby mają klienci w Twoim mieście.
  • Stacje Paliw: Gastronomia na stacjach paliw to drażliwy temat dla niektórych kierowców. Z naszych doświadczeń wynika, że wielu klientów kupując paliwo, nie tylko kierują się ceną paliwa ale także jakością usług gastronomicznych. Dowiedz się jaka jest jakość w Twojej sieci stacji paliw. Zadbaj o swój wizerunek i jakość usług. 
  • Firmy usługowo - handlowe: Prowadzisz dużą firmę? Zatrudniasz Handlowców? Sprawdź czy klienci są zadowoleni z obsługi Twoich pracowników. Dzięki temu jesteś w stanie podnieść jakość sprzedaży, dowiesz się co dla Twojego klienta jest istotne i wyeliminujesz jednostki w firmie, którym nie zależy na swojej pracy. Pamiętaj, że przezorny, zawsze ubezpieczony a klientów wbrew pozorom, łatwo jest stracić.

 

Być może dopiero planujesz otworzyć firmę. Być może planujesz wprowadzić nowy produkt na rynek. Poczekaj! Zbadaj go najpierw. Dowiedz się, w których rejonach Polski łatwiej jest dotrzeć z produktem, a w którym ten produkt, może się nie sprawdzić. Dowiedz się, czy miejsce, któe wybierasz na otwarcie firmy jest odpowiednie. Przecież to część Twojego biznes planu. Ankiety, które będą przeprowadzone są Twoją własnością. Dzięki danym statystcznym jesteśmy w stanie wygenerować dla Ciebie odpowiednie raporty, zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

 

Podpowiedzieliśmy trochę? To fajnie. Zobacz jeszcze naszą króciutką stronę www.zbadajopinie.pl 

Warto dowiedzieć się, "co w trawie piszczy" ;-)